florianpension.sk PODMIENKY POUŽÍVANIA WEBOVEJ STRÁNKY
I Všeobecné ustanovenia
- Tieto Pravidlá platia od 1. júna 2025 a upravujú vzájomné práva a povinnosti Partnerského subjektu, Zákazníka, Používateľa a Spracovateľa. Pravidlá najmä stanovujú spôsob používania internetového obchodu prevádzkovaného Partnerským subjektom, vrátane pravidiel podávania a realizácie objednávok produktov a služieb ponúkaných Partnerským subjektom.
- Pravidlá boli vytvorené najmä na základe zákona o právach spotrebiteľov, zákona o poskytovaní elektronických služieb, ako aj na základe nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“), pri zohľadnení platných predpisov v oblasti ochrany osobných údajov.
- Kontakt s Partnerským subjektom je možný na e-mailovej adrese: restaurant@florianpension.sk a telefónnym číslom: +421918478312 pracovných hodinách Partnerského subjektu uvedených na webovej stránke. Internetový obchod prevádzkuje a spravuje Partnerský subjekt (aj v oblasti osobných údajov).
- Tieto Pravidlá sú bezplatne a dostupné pred zadávaním objednávky v internetovom obchode prevádzkovanom Partnerským subjektom vo forme, ktorá umožňuje ich uloženie a reprodukciu v rámci bežného výkonu činností.
- Internetový obchod prevádzkovaný Partnerským subjektom je určený pre osoby, ktoré dosiahli plnoletosť a majú plnú spôsobilosť na výkon právnych úkonov.
- Predaj prostredníctvom internetového obchodu sa realizuje na území Slovenskej republiky.
- Informácie obsiahnuté a zobrazené prostredníctvom informačného systému nepredstavujú ponuku. Kupujúci/Používateľ zadávaním objednávky prostredníctvom informačného systému podáva ponuku na kúpu konkrétneho produktu za podmienok uvedených v popise produktu.
- Je zakázané používanie informačného systému Používateľom a Zákazníkom spôsobom, ktorý je v rozpore so zákonom, dobrými mravmi alebo porušuje oprávnené záujmy partnerského subjektu alebo spracovateľa. Zákazník a Používateľ najmä nebudú vykonávať činnosti, ktoré by mohli spôsobiť partnerskému subjektu alebo spracovateľovi akúkoľvek majetkovú alebo imidžovú škodu.
- Používateľ a Zákazník nesmú do informačného systému vkladať nezákonný obsah.
- V okamihu zadania objednávky sa Používateľ stáva Zákazníkom.
- Zákazník vyhlasuje, že údaje uvedené v objednávkovom formulári, najmä adresa a e-mailová adresa, sú správne, úplné a pravdivé. V prípade uvedenia falošných údajov alebo údajov, ktoré nepatria Zákazníkovi, môže Partnerský subjekt o tejto skutočnosti informovať Spracovateľa, ktorý môže bezodkladne zrušiť objednávku Zákazníka a nezávisle od konania Partnerského subjektu je oprávnený informovať príslušné štátne orgány.
- Partnerský subjekt a spracovateľ nenesú zodpovednosť za pravdivosť a zákonnosť činností a údajov používaných a sprístupňovaných Používateľmi a zákazníkmi. Partnerský subjekt a spracovateľ najmä nenesú zodpovednosť za aktuálnosť alebo nezákonnosť a dôsledky použitia údajov poskytnutých Používateľmi a zákazníkmi, pokiaľ Partnerský subjekt a spracovateľ nemali vedomosť o nezákonnej povahe použitia údajov zákazníka. Partnerský subjekt ani Spracovateľ neoverujú ani neskúmajú pravdivosť údajov používaných a sprístupňovaných Používateľmi a Zákazníkami.
- Partnerský subjekt, Používateľ, zákazník a spracovateľ sa zaväzujú dodržiavať všetky ustanovenia týchto Pravidiel. Súhlas s dodržiavaním týchto pravidiel je rovnocenný s úplným prijatím ustanovení Pravidiel bez nutnosti uzatvorenia samostatnej zmluvy.
- Partnerský subjekt prevádzkuje maloobchodný predaj prostredníctvom internetu. Objednávky sa prijímajú prostredníctvom internetovej stránky, ako aj telefonicky a e-mailom. Zadanie objednávky telefonicky alebo e-mailom znamená prijatie týchto Pravidiel.
- Používanie internetového obchodu je možné za predpokladu, že informačný systém kupujúceho/Používateľ spĺňa technické požiadavky uvedené v týchto Pravidlách.
- Partnerský subjekt vyhlasuje, že nie je schopný zaručiť, že názory na tovary alebo služby uverejnené na internetovej stránke internetového obchodu pochádzajú výlučne od spotrebiteľov, ktorí skutočne zakúpili tovar alebo využili službu.
- Partnerský subjekt vyhlasuje, že nepoužíva algoritmus, ktorý upravuje ceny na základe automatizovaného rozhodovania.
II Definície
- Stranami zmlúv o poskytovaní elektronických služieb sú: Partnerský subjekt a zákazník realizujúci objednávku.
- Partnerský subjekt - FlorianPension s. r. o., Hlavná 208, 930 25 Vrakúň, SK, daňové identifikačné číslo (DIČ): 2121838400, Okresným súdom v Trnave, vložka číslo 52724/T, IČO: 54990882, ktorý je podnikateľom. V mene a na účet Partnerského subjektu koná Spracovateľ v podobe Restaumatic s.r.o. so sídlom v Košice – mestská časť Staré Mesto 040 01, Kmeťova 1572/13, DIČ [ID daňovníka]: 2121718819, REGON [IČO]: 54546907, zapísaná v obchodnom registri vedenom mestským súdom v Košiciach (oddiel Sro, vložka 53972/V), ktorý je oprávnený prijímať vyhlásenia o vôli, prijímať plnenia a uzatvárať zmluvy v mene a na účet partnerského subjektu v rámci prevádzky informačného systému na obsluhu gastronomických objednávok pod názvom Skubacz.pl a/alebo Restaumatic.com.
- Zákazník - fyzická osoba (vrátane Spotrebiteľa), ktorá dosiahla vek 18 rokov a má plnú spôsobilosť na výkon právnych úkonov, alebo právnická osoba alebo organizačná jednotka s právnou spôsobilosťou. Zákazníkom môže byť fyzická osoba, ktorá dosiahla vek 13 rokov, ale nedosiahla vek 18 rokov v rozsahu, v akom môže nadobúdať práva a prijímať záväzky v súlade s všeobecne platnými právnymi predpismi, t. j. v drobných bežných záležitostiach každodenného života, ktorá zadá objednávku prostredníctvom webovej stránky Partnerského subjektu.
- Spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá vykonáva právny úkon, ktorý nie je priamo spojený s jej podnikateľskou a profesijnou činnosťou.
- Podnikateľ– Zákazník, ktorý nie je Spotrebiteľom.
- Používateľ - fyzická osoba s aspoň obmedzenou spôsobilosťou na právne úkony, právnická osoba alebo subjekt s právnou spôsobilosťou, ktorý využíva informačný systém.
- Spracovateľ - Restaumatic s.r.o. so sídlom v Košice – mestská časť Staré Mesto 040 01, Kmeťova 1572/13, DIČ [ID daňovníka]: 2121718819, REGON [IČO]: 54546907, zapísaná v obchodnom registri vedenom mestským súdom v Košiciach (oddiel Sro, vložka 53972/V), ktorý je zároveň dodávateľom informačného systému pod názvom Skubacz.pl a/alebo Restaumatic.com, ktorý koná v mene a na účet výlučne Partnerského subjektu.
- Informatický systém - je softvér používaný Partnerským subjektom, prostredníctvom ktorého si Zákazník môže objednať produkty a služby ponúkané Partnerským subjektom pod názvom Skubacz.pl a/alebo Restaumatic.com. Tento pojem zahŕňa webovú stránku, kartu Aktívne menu, službu QR Waiter a Mobilnú aplikáciu, prostredníctvom ktorých má Zákazník možnosť zadávať objednávky.
- Objednávka - je právny úkon vykonaný prostredníctvom Informatického systému, pri ktorom Zákazník vyjadruje vôľu kúpiť objednané produkty a služby v súlade s ich popisom a cenou.
- Správca osobných údajov - Partnerský subjekt:FlorianPension s. r. o., Hlavná 208, 930 25 Vrakúň, SK, daňové identifikačné číslo (DIČ): 2121838400, Okresným súdom v Trnave, vložka číslo 52724/T, IČO: 54990882.
- Subjekt spracovávajúci osobné údaje - Restaumatic s.r.o. so sídlom v Košice – mestská časť Staré Mesto 040 01, Kmeťova 1572/13, DIČ [ID daňovníka]: 2121718819, REGON [IČO]: 54546907, zapísaná v obchodnom registri vedenom mestským súdom v Košiciach (oddiel Sro, vložka 53972/V), email: slovakia@restaumatic.com.
III Prijímanie a realizácia objednávok
- Podmienkou využívania služieb Informatického systému je oboznámenie sa s týmito Pravidlami a ich akceptácia.
- Zákazník pri zadávaní objednávky sa zaväzuje uviesť svoje skutočné a úplné údaje požadované informačným systémom a berie na vedomie, že zadáva objednávku s povinnosťou zaplatiť.
- Zákazník môže zadávať objednávky v dňoch a hodinách stanovených Partnerským subjektom prostredníctvom informačného systému.
- Partnerský subjekt si vyhradzuje právo potvrdiť zadanie objednávky a správnosť údajov telefonicky alebo e-mailom. V prípade, že sa nepodarí kontaktovať zákazníka, údaje sú neúplné, existuje podozrenie, že údaje nie sú pravdivé, patria tretím osobám alebo zákazníkovi nemá nárok na uplatnenie akcie, partnerský subjekt má právo objednávku zrušiť a zároveň uviesť dôvod tohto kroku.
- Ak zákazník zadal objednávku s využitím akcie, zľavy alebo iných výhod, na ktoré nemal nárok, je povinný zaplatiť plnú cenu. Partner má právo overiť oprávnenie zákazníka na nákup tovaru a služieb za zvýhodnených podmienok počas realizácie objednávky.
- Partnerský subjekt a Spracovateľ majú právo na dobu určitú alebo neurčitú pozastaviť možnosť zadávania nových objednávok kupujúcim, ak jeho konanie porušuje ustanovenia podmienok používania, negatívne ovplyvňuje dobré meno obchodu alebo mu inak škodí.
- Predávajúci nevylučuje dočasné pozastavenie poskytovania služby prístupu k webovej stránke z dôvodov, ktoré nie sú závislé od predávajúceho, a okrem toho si vyhradzuje právo dočasne pozastaviť poskytovanie uvedenej služby v prípade nutnosti opravy alebo údržby systémov, ktoré ju zabezpečujú, a v súvislosti s nutnosťou ich modernizácie alebo rozšírenia.
IV Technické požiadavky
- Aby bolo možné službu využívať, musí byť Používateľ a/alebo zákazník vybavený príslušným koncovým zariadením (telefón, počítač, tablet) s pripojením na internet.
- Podrobné informácie o politike ochrany osobných údajov, najmä o používaní súborov cookie, sú uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov, ktoré sú k dispozícii všetkým Používateľom a/alebo zákazníkom na webovej stránke: florianpension.sk
- Technickou podmienkou správneho používania Systému a služieb poskytovaných prostredníctvom Systému je disponovanie koncovým zariadením s prístupom na internet a internetovým prehliadačom typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari v čo najnovšej verzii.
V Dodatočné informácie týkajúce sa objednávok podaných prostredníctvom internetu
- Zmluva medzi Zákazníkom a Partnerským subjektom sa považuje za uzavretú len vtedy, ak Partnerský subjekt potvrdí Zákazníkovi, že Objednávka bola prijatá na realizáciu s uvedením času dodania alebo prevzatia Objednávky.
- Partnerský subjekt a spracovateľ majú právo zrušiť potvrdenú objednávku v týchto prípadoch: a) porušenie pravidiel uvedených v týchto Pravidlách; b) poruchy, technické alebo organizačné obmedzenia, ktoré znemožňujú alebo výrazne sťažujú realizáciu objednávky; c) nedostupnosť tovarov, prostriedkov alebo produktov potrebných na realizáciu Objednávky, ktorú Partnerský subjekt nemohol predvídať napriek vynaloženiu náležitej starostlivosti; d) v prípade, že vzniknú oprávnené pochybnosti, že údaje uvedené zákazníkom sú nepravdivé, patria tretím osobám, Zákazník nemá spôsobilosť na právne úkony v zmysle občianskeho práva alebo z iných dôvodov na strane Zákazníka, ktoré bránia realizácii objednávky.
- Partnerský subjekt sa zaväzuje bezodkladne, v rámci svojich možností, prostredníctvom informačného systému zverejniť všeobecne prístupné informácie o existujúcich obmedzeniach alebo nemožnosti realizácie objednávok.
- Partnerský subjekt potvrdí prijatie objednávky na realizáciu zobrazením príslušnej informácie na obrazovke zariadenia, na ktorom zákazník zadal objednávku. Okrem toho zákazník dostane príslušnú správu e-mailom alebo SMS. Vykonanie jednej z vyššie uvedených činností partnerským subjektom je jednoznačne rovnocenné s účinným odoslaním potvrdenia o prijatí objednávky na realizáciu zákazníkovi.
- Uvedý čas realizácie objednávky je potrebné považovať za plánovaný a jeho prekročenie do 80 % sa nepovažuje za porušenie podmienok realizácie objednávky a nie je dôvodom na reklamáciu.
- Partner si vyhradzuje právo zablokovať možnosť pridať do košíka a zakúpiť prostredníctvom informačného systému alkoholické nápoje, energetické nápoje a tabakové výrobky, ako aj iné tovary, ktorých predaj na diaľku môže byť obmedzený alebo zakázaný na základe platných právnych predpisov. V prípade pokusu o pridanie takýchto produktov do košíka môže informačný systém zabrániť ich pridaniu alebo zablokovať možnosť zadania objednávky obsahujúcej tieto produkty.
- Predaj tovarov uvedených v bode 6 vyššie prostredníctvom informačného systému je možný len pre osoby, ktoré dosiahli vek 18 rokov. Zadaním objednávky obsahujúcej tovary uvedené v bode 6 vyššie zákazník potvrdzuje, že je plnoletý.
- Partnerský subjekt si vyhradzuje právo overiť vek zákazníka a/alebo osoby, ktorá preberá objednávku obsahujúcu tovar uvedený v bode 6. Na tento účel môže dodávateľ alebo zamestnanec partnerského subjektu požiadať o predloženie platného dokladu totožnosti s fotografiou potvrdzujúcim totožnosť zákazníka a/alebo osoby preberajúcej objednávku s cieľom overiť, či je táto osoba plnoletá.
- V prípade zistenia, že osoba preberajúca tovar uvedený v bode 6 je maloletá alebo nie je schopná preukázať svoju plnoletosť, partnerský subjekt má právo odmietnuť vydanie uvedeného tovaru a zrušiť objednávku v časti týkajúcej sa tovaru uvedeného v bode 6.
- Predaj alkoholu prostredníctvom partnerského subjektu sa uskutočňuje na adrese partnerského subjektu, ktorý umožňuje objednávanie alkoholu online a vyhlasuje, že má povolenie na predaj alkoholu.
- Zákazník, ktorý objednáva alkohol prostredníctvom informačného systému, je povinný alkohol prevziať osobne. Zákazník má možnosť určiť splnomocnenca, ktorý alkohol prevezme v jeho mene.
- Zmocnenec zákazníka na prevzatie alkoholu musí byť plnoletá osoba a udelenie plnej moci je povinnou podmienkou realizácie objednávky. Zmocnenec je povinný predložiť doklad totožnosti, inak mu bude objednávka odmietnutá.
- Zmocnencom Partnerského subjektu môže byť kuriér, ktorý je povinný a oprávnený skontrolovať doklad totožnosti Zákazníka s cieľom overiť, či je plnoletou osobou.
- Partnerský subjekt a agent nenesú zodpovednosť za konanie alebo opomenutie kuriéra v súvislosti s udelenou plnou mocou a dodávkou alkoholu.
- Partnerský subjekt a agent nenesú zodpovednosť za zneužitie tovarov uvedených v bode 6 zo strany zákazníka alebo jeho splnomocnenca, ani za škody vzniknuté v dôsledku ich konzumácie. Zákazník pri zadávaní objednávky vyhlasuje, že si je vedomý škodlivých účinkov nadmernej konzumácie alkoholu a že ho konzumuje na vlastnú zodpovednosť.
VI Spôsoby platby
- Pri zadávaní objednávky si zákazník vyberie jednu z dostupných foriem platby: hotovosť, platobnou kartou prostredníctvom platobného terminálu partnera/dodávateľa alebo platbou prostredníctvom internetu (ďalej len „online platby“). Ceny tovaru nezahŕňajú náklady na dodanie.
- Náklady na Objednávku sa pripočítavajú k cene Objednávky a závisia od zvoleného spôsobu dodania a adresy dodania. Informácie o nákladoch na dodanie sa zobrazujú v košíku pred odoslaním Objednávky.
- Partnerský subjekt si vyhradzuje právo na zmenu cien ponúkaných produktov, pričom zmeny cien sa nevzťahujú na už zadané a potvrdené Objednávky.
- Úhrada pohľadávky Zákazníkom prostredníctvom online platby v prospech Spracovateľa je rovnocenná splneniu plnenia zo strany Zákazníka v prospech Partnerského subjektu.
- V prípade platby prostredníctvom online platby, Partnerský subjekt prijme Objednávku na spracovanie len vtedy, ak Spracovateľ potvrdí prijatia finančných prostriedkov. Potvrdenie o pripísaní finančných prostriedkov na účet Zákazníka nie je postačujúce. V prípade, ak Partnerský subjekt zruší Objednávku zaplatenú prostredníctvom online platby, Spracovateľ na žiadosť Partnerského subjektu vráti platbu.
- Spracovateľ vykoná vrátenie platby najneskôr do 72 hodín odo dňa, keď spracovateľ obdrží informáciu o zrušení objednávky a pokyn na vrátenie prostriedkov, s výnimkou pracovných dní, ktoré môžu túto lehotu predĺžiť. Za dátum vrátenia sa považuje dátum, kedy spracovateľ podá pokyn na vrátenie dlžnej sumy prevádzkovateľovi platobnej služby.
- V prípade, že Zákazník zadá objednávku s platbou v hotovosti, za vrátenie peňazí zodpovedá Partnerský subjekt a Spracovateľ nenesie zodpovednosť za realizáciu vrátenia peňazí Partnerským subjektom.
- V prípade, že Zákazník zadá objednávku s platbou v hotovosti, za vrátenie peňazí zodpovedá Partnerský subjekt a Spracovateľ nenesie zodpovednosť za realizáciu vrátenia peňazí Partnerským subjektom.
- Spracovateľ a prevádzkovateľ online platobného systému nezodpovedajú za oneskorenia pri prevode platieb alebo autorizačných odpovedí spôsobené príčinami, ktoré vznikli po podaní platobného príkazu Zákazníkom, ani za neuskutočnenie alebo oneskorenie prevodu splatných prostriedkov alebo overenia údajov, najmä v dôsledku poskytnutia nesprávnych alebo neúplných údajov zákazníkom, ktoré znemožňujú realizáciu platobnej transakcie, ako aj za oneskorenia, ktoré sú dôsledkom iných udalostí nezávislých od spracovateľa alebo prevádzkovateľa online platobného systému.
- Partnerský subjekt vystaví zákazníkovi príslušné dokumenty potvrdzujúce uskutočnenie predaja v zákonnej lehote.
- V prípade otázok alebo nejasností by sa mal zákazník obrátiť na Partnerský subjekt telefonicky alebo e-mailom.
VII Dodávka
- Partnerský subjekt nenesie zodpovednosť za oneskorenie dodávky spôsobené z dôvodov na strane dodávateľa alebo zákazníka vyplývajúcich m.in. z uvedenia nesprávnej dodacej adresy, neprítomnosti Zákazníka na adrese uvedenej v Objednávke.
- V prípade, že Zákazník neprevezme Objednávku (v prípade výberu doručenia kuriérom alebo osobného prevzatia v stanovenom termíne) z dôvodov na strane Zákazníka, Partnerský subjekt si vyhradzuje právo účtovať Zákazníkovi náklady na doručenie a uskladnenie Objednávky.
- Riziko náhodnej straty alebo poškodenia tovaru prechádza na Spotrebiteľa v okamihu prevzatia Objednávky Spotrebiteľom (alebo ním určenou treťou osobou – inou ako kuriér). V prípade, že Zákazníkom je Podnikateľ, riziko prechádza na neho v okamihu odovzdania Objednávky dodávateľovi.
VIII Právo na odstúpenie od zmluvy zo strany Zákazníka – platí pre Spotrebiteľov
- Spotrebiteľ, ktorý uzavrel zmluvu na diaľku alebo mimo prevádzky podniku, má právo do 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu.
- Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy uvedené v bode 1 vyššie stanovuje zákon o právach Spotrebiteľa. Právo odstúpiť od kúpnej zmluvy nemá Spotrebiteľ najmä v prípade zmlúv, ktorých predmetom plnenia je produkt, ktorý podlieha rýchlej skaze alebo má krátku dobu spotreby, a produkt vyrobený podľa individuálnych potrieb Zákazníka v súlade s ním poskytnutou špecifikáciou.
- Aby mohol Spotrebiteľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, je povinný o tom informovať partnerský subjekt prostredníctvom jednoznačného vyhlásenia (napr. listom, e-mailom). Spotrebiteľ je oprávnený použiť vzor formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 2 k týmto Pravidlám. Vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy je potrebné zaslať pred uplynutím lehoty na odstúpenie na adresu alebo e-mailovú adresu subjektu uvedenú v bode I. podmienok. Zaslanie uvedeného vyhlásenia môže byť spojené s fyzickým vrátením tovaru.
- V prípade účinného odstúpenia od kúpnej zmluvy, Partnerský subjekt vráti Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal, vrátane nákladov na dodanie tovaru (s výnimkom dodatočných nákladov spojených s spôsobom dodania zvoleným Spotrebiteľom, ktorý nie je najlacnejším bežným spôsobom dodania ponúkaným Partnerským subjektom), bezodkladne, v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia Spotrebiteľa o odstúpení od kúpnej zmluvy. Tovar je potrebné zaslať na adresu Partnerského subjektu uvedenú v bode I týchto podmienok.
- Vrátenie platby sa uskutoční rovnakým spôsobom, akým Spotrebiteľ zaplatil, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom vrátenia, ktorý pre neho nebude spojený s žiadnymi nákladmi. Partnerský subjekt môže zadržať vrátenie platby až do spätného prijatia tovaru alebo doručenia dôkazu o odoslaní tovaru, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
- Spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru a zodpovedá za zníženú hodnotu tovaru, ktorá vznikla tým, že sa s ním zaobchádzalo inak, ako bolo potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. .
IX Duševné vlastníctvo a licencie
- Vzhľad Informačného systému, obsah a zdrojový kód sú chránené poľským a medzinárodným autorským právom.
- Sťahovanie obsahu z Informačného systému a jeho kopírovanie je povolené výlučne pre súkromnú potrebu, s cieľom lepšie sa oboznámiť s informáciami.
- Žiadna časť Informatického systému, vrátane týchto Pravidiel, nesmie byť šírená a/alebo reprodukovaná bez vedomia vlastníka.
- Je zakázané kopírovanie, šírenie, upravovanie alebo iné využívanie obsahu Informatického systému a internetového obchodu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Partnerského subjektu alebo Spracovateľa.
X Nesúlad tovaru so zmluvou – reklamácie
- Partnerský subjekt dodáva tovar v súlade so zmluvou. Ak tovar nie je v súlade so zmluvou, partnerský subjekt zodpovedá Spotrebiteľovi za uvedenie tovaru do súladu so zmluvou na základe ustanovení zákona o právach Spotrebiteľa. Reklamácie týkajúce sa najmä objednávky, prezentovanej ponuky, dodávky je potrebné adresovať priamo Partnerskému subjektu. Spracovateľ nerieši reklamácie týkajúce sa služieb poskytovaných Partnerským subjektom.
- Partnerský subjekt posúdi oznámenie bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia.
- Reklamácia by mala obsahovať identifikačné údaje Zákazníka, telefónne číslo, e-mailovú adresu, dátum zadania objednávky, dátum realizácie objednávky, uvedenú adresu realizácie objednávky, prihlasovacie meno Zákazníka a podrobný popis reklamovaných skutočností.
- Reklamácie týkajúce sa služieb poskytovaných Partnerským subjektom je potrebné zaslať prostredníctvom e-mailu na adresu restaurant@florianpension.sk alebo písomne na adresu Partnerského subjektu uvedeného v bode I.
- Ak sú údaje alebo informácie uvedené v reklamácii neúplné alebo ak ich Partnerský subjekt a/alebo Spracovateľ potrebujú na úplné objasnenie, požiadajú o ich doplnenie ešte pred vybavením reklamácie. Lehota na vybavenie reklamácie sa predlžuje do momentu doplnenia údajov reklamujúcim Zákazníkom.
- Reklamácie týkajúce sa služieb poskytovaných Spracovateľom je potrebné zaslať prostredníctvom e-mailu na adresu slovakia@restaumatic.com alebo písomne na adresu sídla spoločnosti Restaumatic.com, tj. Restaumatic S.R.O. so sídlom v Košice – mestská časť Staré Mesto 040 01, Kmeťova 1572/13.
- Spotrebiteľ má právo využiť mimosúdne prostriedky na riešenie reklamácií a uplatňovanie nárokov. Podrobné informácie o uvedených možnostiach, vrátane informácií o platných postupoch, sú k dispozícii v sídlach a na internetových stránkach ombudsmanov pre |Spotrebiteľov, inšpektorátov obchodnej inšpekcie a na internetovej stránke úradu príslušného pre ochranu hospodárskej súťaže a spotrebiteľov.
XI Pridať názor/komentár
- Partnerský subjekt poskytuje Zákazníkovi možnosť hodnotiť plnenie zmluvy a dodávky, najmä prostredníctvom možnosti udeľovania hodnotení.
- Recenzie sú verejne viditeľné spolu s menom Zákazníka.
- Meno je prevzaté z objednávky Zákazníka.
- Pridaním recenzie Zákazník potvrdzuje, že si je vedomý toho, že recenzie nie sú anonymné.
- Recenzia môže byť kedykoľvek odstránená Zákazníkom. To si vyžaduje zaslanie e-mailu na e-mailovú adresu Partnerského subjektu.
XII Ochrana osobných údajov
- Správcom osobných údajov Zákazníkov/Používateľov je Partnerský subjekt.
- Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov zákazníkov sa nachádzajú v Zásadách ochrany osobných údajov, ktoré sú k dispozícii v záložke na webovej stránke obchodu.
XIII Popis nebezpečenstva
Partner a Spracovateľ informujú o osobitných rizikách spojených s používaním elektronických služieb poskytovaných Partnerským subjektom a Spracovateľom v rámci využívania elektronických služieb zo strany Používateľov a Zákazníkov. Informácie sa týkajú rizík, ktoré Partnerský subjekt a Spracovateľ identifikujú ako potenciálne riziká, ktoré by mali byť zohľadnené napriek systémom zabezpečujúcim infraštruktúru pred neoprávneným zásahom tretích osôb: 1. možnosť prijímania spamu, t. j. nevyžiadaných reklamných (obchodných) informácií zasielaných elektronickou cestou, 2. možnosť pôsobenia škodlivého softvéru (malware, internetové červy) v sieťovom prostredí šíreného prostredníctvom replikácie kódu, 3. možnosť prelomenia bezpečnostných opatrení s cieľom získať osobné a dôverné informácie na účely krádeže identity prostredníctvom zasielania falošných elektronických správ, ktoré vyzerajú ako autentické správy, 4. možnosť neoprávneného odpočúvania prostredníctvom počítačového programu, ktorého úlohou je zachytávanie a prípadná analýza údajov prenášaných v sieti (spyware), 5. inštalovanie softvéru používaného na využívanie Služieb zo zdrojov iných ako zdrojov autorizovaných Poskytovateľom služieb, ktorý napriek opatreniam zameraným na minimalizáciu možnosti sprístupnenia verzií softvéru upravených tretími osobami môže obsahovať škodlivý softvér.
XIV Záverečné ustanovenia
- V záležitostiach, ktoré nie sú upravené v týchto Pravidlách, platia všeobecne platné právne predpisy.
- Partnerský subjekt alebo spracovateľ si vyhradzujú právo na zmenu týchto Pravidiel. Všetky zmluvy uzavreté pred nadobudnutím účinnosti nových podmienok sa realizujú na základe podmienok platných v deň uzavretia zmluvy. Zmena Pravidiel nadobúda účinnosť do 7 dní od ich zverejnenia na webovej stránke. V prípade, že Zákazník/Používateľ nesúhlasí s novým znením Pravidiel, je povinný o tejto skutočnosti informovať Partnerský subjekt.
- V rámci využívania Služieb je zakázané, aby Používateľ a Zákazník poskytovali obsah nezákonného charakteru, vrátane: a) informácií a údajov spracovaných spôsobom, ktorý vytvára riziko narušenia informačnej bezpečnosti alebo stability Systému; b) informácií porušujúcich práva duševného vlastníctva, vrátane autorských práv a práv k ochranným známkam partnerského subjektu a spracovateľa alebo tretích osôb; c) ďalších informácií a údajov, ktoré porušujú bezpodmienečne záväzné právne predpisy.
- Partnerský subjekt nesie zodpovednosť za neplnenie alebo nesprávne plnenie zmluvy, avšak v prípade zmlúv uzavretých s Zákazníkmi/Používateľmi, ktorí sú Podnikateľmi, partnerský subjekt nesie zodpovednosť len v prípade úmyselného spôsobenia škody a v rozsahu skutočne vzniknutých strát zákazníka/Používateľa, ktorý je Podnikateľom.
- Tieto Pravidlá nevylučujú, neobmedzujú a nemajú za cieľ vylúčiť alebo obmedziť akékoľvek práva Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom, ktoré mu prináležia na základe bezpodmienečne záväzných právnych predpisov. V prípade rozporu medzi ustanoveniami Pravidiel a bezpodmienečne záväznými právnymi predpismi, ktoré priznávajú Spotrebiteľovi práva, majú prednosť tieto predpisy.
Prílohy: 1. Informácie o práve na odstúpenie od zmluvy; 2. Formulár odstúpenia od zmluvy.
PRÍLOHA č. 1 k Pravidlám
Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom, a osoba vykonávajúca samostatnú zárobkovú činnosť, ktorá nakupuje v rámci svojej podnikateľskej činnosti, môže do 14 dní od doručenia zásielky odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu. Ak tak urobíte, vrátime vám všetky platby, ktoré sme od vás prijali.
Ak chcete od kúpy odstúpiť, informujte o svojom rozhodnutí Partnerský subjekt vyplnením formulára na odstúpenie od zmluvy. Môžete použiť vzor odstúpenia od zmluvy, ktorý je priložený k týmto Pravidlám. Zásielku zašlite na adresu Partnerského subjektu.
POZOR!
Právo odstúpiť od zmluvy sa nevzťahuje na zmluvy: 1. o poskytnutie služieb, ak bola služba v plnom rozsahu vykonaná s vaším výslovným súhlasom; 2. v ktorej cena tovaru závisí od výkyvov na finančnom trhu, nad ktorými nemáme kontrolu a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy; 3. v ktorej predmetom plnenia je vec, ktorá nie je prefabrikovaná, vyrobená podľa vašej špecifikácie alebo slúžiaca na uspokojenie vašich individuálnych potrieb; 4. v ktorej predmetom plnenia je vec, ktorá podlieha rýchlej skaze alebo má krátku dobu použiteľnosti; 5. v ktorom je predmetom plnenia vec dodaná v zapečatenom obale, ktorú po otvorení obalu nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal otvorený po dodaní; 6. v ktorej predmetom plnenia sú veci, ktoré po dodaní vzhľadom na svoju povahu zostávajú neoddeliteľne spojené s inými vecami; 7. v ktorej predmetom plnenia sú alkoholické nápoje, ktorých cena bola dohodnutá pri uzavretí kúpnej zmluvy, ktorých dodanie môže nastať až po uplynutí 30 dní a ktorých hodnota závisí od výkyvov na trhu, nad ktorými nemáme kontrolu; 8. v ktorom predmetom plnenia sú zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačové programy dodávané v zapečatenom obale, ak bol obal po dodaní otvorený; 9. o dodávku digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, ak plnenie začalo s vaším výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
PRÍLOHA č. 1 k Pravidlám
FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A VRÁTENIE TOVARU
Meno a priezvisko
Adresa
E-mail, telefón
Vlastným menom vyhlasujem, že: Odstupujem od kúpnej zmluvy uzavretej s Partnerským subjektom dňa __________________ a vraciam nižšie uvedené tovary. Som si vedomý podmienok vrátenia tovaru v tomto režime, ktoré sú uvedené v Pravidlách a platných právnych predpisoch.
Dátum prijatia tovaru: ____________________________________________ Číslo predajného dokladu (pokladničného dokladu alebo faktúry s DPH): _____________________________
Vrátené tovary:
Vyhlasujem, že vrátený tovar je v nezmenenom stave a nebol používaný.
Dátum a čitateľný podpis Zákazníka
Vrátenie tovaru (spolu s formulárom) je potrebné zaslať na adresu Partnerského subjektu.
Stav ku dňu 2025-09-10